Varför jag ska blogga?

Jag har aldrig fått den frågan, och jag är ingen stor bloggerska heller.
Men jag ställer mig själv den frågan. Det här är min fjärde blogg.
De andra bloggarna har varit personliga och jag har gått ut med vem jag är. Och tyvärr så är det så att i samhället jag växer upp i är det fel att ha annorlunda åsikter. Att vika ut sig är billigt och att vara speciell kommenteras med "Tro inte att du är något."

Men trots detta känner jag att jag fortfarande vill skriva personligt. Jag känner att jag vill veta att det jag säger är sant och att jag står för det jag säger. Så den här bloggen är egentligen inte till för att läsas av tusentals människor eller bli en känd blogg.
Det här är min blogg, och det är så bra precis som det är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0