Something

hello dear!
Jag tänkte uppdatera mina dagar lite.
(Ja, jag vet, vardagsbabbel kan vara jävligt tråkigt, men det kan ju vara bra också!)

Min dag började på jobbet klockan sju imorse. Hade sovit allendens för lite timmar inatt så var lite smått irreterad. Men Simone var också i charken idag, så vi jobbade ihop mesta dels. Och jobba ihop betyder prata prata prata.
För ärligt så går tiden mycket snabbare då, man lär känna en ny person och det är trevligt.
Jag tycker vi allesammans borde börja snacka mer. Eller ja, vissa kan ju dra ner på det istället, men gäller de flesta iallafall att börja prata mera!
Det har varit strålande väder hela dagen idag så jag och Simone åt lunch utomhus och passade på att njuta av solen ett tag.

När jag sen kom hem vid fyra tiden la jag mig direkt på studsmattan och började sola. Snackade lite med en kompis och sen satt på musik på mobilen. Helt otroligt men i värmen så somnar jag och ligger där i över en timme. Så är brun och fin på magen och framsidan av kroppen nu. Dessvärre riktigt blek på ryggen och baksidan. men får tänka på det nästa gång jag tänkt somna i solen;)

Imorgon står jobb på schemat först, sen lite steka vid någon badsjö med en kompis. Ska bli underbart och jag håller tummarna för ännu mer sol imorgon efter kl 15,00.
Jag kollade på SMHI och jag säger bara lyllos er som ska till Peace and Love. Strålande sol och 23 grader varmt hela veckan. Surt att man själv ska jobba, men hoppas ni andra som jag känner får kul ändå.
och tänk på att avensjuka är den finaste beundringen du kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0