Något om mig

70  51 sanningar om mig själv:
(fler än så orkade jag inte med)

  1.  Jag gillar förändringar
  2. Jag har uselt morgonhumör
  3. Jag har lätt för att fastna i dåliga vanor och inte komma vidare.
  4. Jag gillar att ta andras citat och blanda in de i min egna vardag
  5. Jag har åkt längdskidor i en himla massa år
  6. Jag har tappat intresset för idrott totalt på senare tid
  7. Jag tycker om att åka buss
  8. Jag tror inte på evig kärlek.
  9. Jag vill inte gifta mig.
  10. Jag hat-älskar känslan av att vara kär och inte veta hur det ska gå
  11. Jag har bara varit utanför Sverige två gånger
  12. Jag drömmer om att jobba och bo ett halvår till ett år i Australien
  13. Jag är dålig på engelska
  14. Jag är dålig på språk överhuvudtaget
  15. Jag har svårt att ta beslut när jag vet att jag inte kan ändra mig sen
  16. Jag är en riktig vinnarskalle
  17. därutav väldigt dålig förlorare
  18. Jag ger aldrig upp
  19. Jag tror på att "hoppet är det sista som dör ut"
  20. Jag lärde mig inte simma förs jag var 8 år
  21. Jag har aldrig träffat min morfar
  22. Jag tycker det är ganska skönt att gå i skola
  23. Jag är smått rädd för djur
  24. Mina största idoler är kent
  25. Jag har aldrig varit på en riktig konsert
  26. Jag funderar alledens för mycket
  27. Jag är en filosof
  28. Min stora dröm när jag var liten var att bli modell
  29. Nu vill jag bli något smart
  30. och författare är min största dröm
  31. Jag ogillar falskhet
  32. Jag hatar eller älskar saker, har inget mellanting
  33. Jag tycker matte är ganska kul
  34. Jag trvis i min stad, trots alla klagomål
  35. Jag tycker om att bara stanna hemma och inte göra någonting ibland
  36. Jag tycker väldigt mycket mer om mina vänner än vad jag ibland visar
  37. Jag har elakhumor
  38. Jag hatar moderater
  39. Jag har inte ätit godis på ett halvår nu
  40. Jag är inte rädd för andras åsikter
  41. Jag tycker Caroline Af Ugglas är cool
  42. Jag tycker Göteborg är underbart!
  43. Jag gillar att läsa mycket böcker
  44. Jag är väldigt envis när jag väl bestämt mig
  45. Jag gillar inte att göra saker på oder
  46. Jag kan inte baka
  47. Jag kan verka nochalant och lite rå
  48. Jag är oftast glad trots det
  49. Jag står min faster väldigt nära
  50. Jag är duktig på att snacka
  51. Jag ska ha en förbannat bra sommar!

Det är ungefär vad jag har att säga om mig själv just nu. Sen hur långt jag brukar visa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0