Det är torsdag, och regnat faller som känslorna mot marken

Dagen före midsommar, och det regnar igen. Jag har tappat bort hoppet om att solen kommer komma fram igen. Både inom mig, och utanför mig. Jag vet inte om jag tror på horoskop och andra spådommar inom stjärnorna. Men jag tror på det som stod i skorpionens för den här månaden. Den blir rörig och det blir vad du gör det till, och du måste leva efter förutsättningar.
Jag tycker det låter väldigt klokt. Speciellt från att komma från en stjärnhimmel.

Igår var jag med en av världens bästa och handlade kläder. Jag hittade lite saker, till skyllnad från hur det brukar kunna bli.
Jag önskar att pengarna aldrig tog slut.
Nu ska jag sno min lillasysters dator lite, men återkommer med bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0