Babbel och krångel om blogg hit och blogg dit

Jag startade den här bloggen för jag ville egentligen vara mer anonym. Jag ville inte att någon ska veta egentligen vem jag är, men att jag ändå får ge ut mina åsikter. Nu i efterhand tycker jag att om man ändå har en åsikt, så borde man väl vara modig nog att stå för den? Eller har jag missuppfattat hela grejen?

När min kompis idag fick läsa min blogg sa hon att hon tyckte jag kunde vara lite mer personlig.
Jag tänkte först, men vadårå, det här är ju min blogg och jag bestämmer.
Men jag börjar förstå hur hon menade med de orden och ärligttalat så vill jag vara den jag är och visa hur jag lever. Jag vill bara att människor som stör sig eller har någon som helst negativ åsikt om mig och det som skrivs här, ska lägga ner det och läsa någon annans blogg som de tycker bättre om. Jag är väldigt trött på att ta negativ kritik på hur jag beter mig, något som jag faktiskt inte kan göra så mycket åt.
Jag tänker därför göra så andra kan läsa den igen.
Om beslutet är bra eller dåligt, brukar kunna visa sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0