yes, jag lever fortfarande

Jag har tillbringat några dagar i långtjärn med bäste Maria och annat tänkbart sällskap. Jag måste säga att det är väldigt blandat hur jag tycker det varit. Men mesta dels har tiden varit underbar.
Finns det så mycket bättre än att vara ute vid en sjö och ha egen brygga när solen lyser?
Inte illa med en dag ledighet mitt i veckan heller för den delen...
Min kamera var död redan innan vi kom dit, men det visste jag ju inte då. Så några kort har jag faktiskt inte tagit.

Tiden glider rätt snabbt ikapp mig om dagarna och imorgon börjar vecka tjugosju. Det är sjukt att få inse fakta att sommaren snart är slut och verkligheten väntar igen. Jag må säga att jag nästan längtar efter att få plugga igen, träffa sabine varje dag och alla andra underbara människor och bara få vara.

Men jag kan inte låta bli i all sommarlycka och solskenet att undra vad som händer när sommarens sista natt försvinner och endast höst mörkret återstår.
Kommer solen att fortsätta lysa, kommer det fortrfarande vara den sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0