I väntan på tiden

Ända anledningen till detta inlägg är inget buhu eller "jag gör detta för mina läsare" (som jag bara vill påpeka har stigit från endast mig själv som trogen läsare! )
Nej det är ett meningslöst jävla inlägg. Jag har nämligen otroligt tråkigt och otroligt dåligt tålamod. Jag väntar på att filmen jag laddat hem ska packas upp. Sånt här är meningslöst.
Här sitter man och bara väntar på att filmen ska komma hem, sen när den ÄNTLIGEN är det så tar det en timme till att packa upp skiten. amen suck.
Jag kanske borde köra på att köpa dvd,er ist. who knows.
Nu har ungefär halva tiden gått och jag måste fortsätta skriva, annars kommer jag somna ^^

Imorgon är det ledighet som står på schemat. Det står även att Sabine ska dyka upp vid fyra tiden för att på bästa sätt underhålla mig under dagen;) alltid lika hett.
Det känns som det var flera flera veckor sedan vi sågs och jag minns knappt hennes utseende. sen kommer jag på mig själv att det är två helger sedan.


Tada! Där är vi. Sabedin och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0